07:20

Zwierzogród/ Zootopia- "Wojna domowa" ("Civil war") Część 4






















Oryginał: e621.net       
Tłumaczenie: atena13
Hej, to już ostatnia część "Civil war". Większość z was pewnie zaglądała tu ze względu na ten komiks. Mam jednak nadzieję, że dalej będziecie wchodzić na mojego bloga.😃 Jest jeszcze dużo ciekawych komiksów do przetłumaczenia.... Jeśli macie pytania lub chcecie podzielić się jakimś ciekawym komiksem, możecie napisać do mnie na facebook'u  albo w komentarzu pod postem.😉


3 komentarze :

  1. Dzięki wielkie za przetłumaczenie tego komiksu. Sam nie potrafiłem go przetłumaczyć i były tam kawałki których po angielsku nie rozumiałem, chociaż zwykle nie mam problemów z angielskim, a mój poziom to między B1 a B2. Jeszcze raz dziękuję atena. =) ;) ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jakbym umiał, to chętnie Cię bym obserwował. ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! Miło z twojej strony. :)

      Usuń

Copyright © 2016 Senna Czarodziejka , Blogger